Zodra u openstaande diensten aanbiedt aan uw medewerkers, krijgen deze een notificatie. In de TaskTime® app kunnen ze alle diensten bekijken. Vervolgens kan de medewerker de aangeboden diensten accepteren of weigeren.
Al uw openstaande diensten kunnen in één keer gestuurd worden naar uw geschikte en beschikbare medewerkers.
Bij het uitzetten van uw openstaande diensten, ziet u overzichtelijk per medewerker of deze beschikbaar en/of geschikt is voor elke dienst. Verder is de woon-werkafstand van de medewerker zichtbaar. TaskTime® zal eventuele conflicten direct eruit filteren, zodat uw medewerkers nooit dubbel ingepland kunnen worden of ingezet worden op een dag dat ze niet beschikbaar zijn.
Van al uw interne medewerkers kunt u contracten toevoegen. De contracturen zijn zichtbaar in de planning van TaskTime® en bij het koppelen van openstaande diensten aan uw medewerkers. TaskTime® laat u direct zien hoeveel uren uw medewerkers nog beschikbaar zijn en hoeveel uur ze al hebben gewerkt deze week. Zo is altijd inzichtelijk welke medewerkers nog uren moeten worden ingepland conform hun arbeidscontract.